Privacy verklaring

dinsdag 24 april 2018

Sunny days

Wat hebben we toch prachtige zonnige dagen gehad. Heerlijk buiten zitten met mijn quiltwerk. De groene randjes staan eraan en ik kon beginnen met de vliegende gansjes (flying geese) rand.

We have had so beautiful sunny days last week. Plenty of time to sit outside working on my quilt. The green borders are added and I could start with my flying geese border.


Eventjes had ik de hoop dat ik alle vier de randen af zou hebben na het weekend, maar door het mooie weer werden er ook andere dingen gedaan ipv quilten ;-) Nu zijn er 2 randen af gekomen.

I thought I would have made 4 rows after the weekend, but due to the beautiful weather we also did some other things ;-) So only 2 rows are finished ;-)


Ik was ook nog bij House of Brocante geweest, een winkeltje bij ons in het dorp dat er mee gaat stoppen. Daar vond ik deze handige bak waar ik al mijn quiltspulletjes op kan leggen en zo mee naar buiten kan nemen.

I also went to a local brocante shop that is closing their doors and bought this item were I can put in my quilt things when I go outside. 


Maar waar ik ontzettend blij mee ben zijn deze 3 hele oude Engelstalige boekjes van Cicely Mary Barker. Prachtige verhaaltjes en rijmpjes met hele mooie plaatjes. Hier kan ik nu zo blij van worden !

I also bought these very old books of Cicely Mary Barker. Beautiful stories and rhyms with wonderful pictures, I'm so happy with these !



Op een Fb groep was een andere quilster die haar doos Aurifil Mako80 applicatie garen verkocht, ze had er amper iets van gebruikt. Als applicatie-gek was ik er als de kippen bij. Gisteren bracht de postbode de doos en wat kan een mens hier toch blij van worden !

On a Dutch FB group a quilter was selling her box of Aurifil Mako80 applique threads. She had used only so little from it and because I really like applique I bought the box from her. This morning the postman brought the box and I'm so happy with it !!


En hoe is het met Bowy? Die genoot ook volop van de mooie zonnige dagen, gezellig rollebollen met zijn bal op het gras.

And how is Bowy doing? He enjoyed the sunny days very much and played a lot with his ball on the grass.



12 opmerkingen:

Ineke zei

Wat bof jij toch met die doos met aurifil garen! En dat bakje is geweldig. De boekjes zien er super uit, mooie plaatjes ook.
Fijne week

Vickie zei

I love your old books! Bowy looks so very happy.

QUILTING IS BLISSFUL, DI zei

Bowie looks like he might be needing a new ball one of these days--soon!!! Love the box of threads---I have a large selection of applique threads too as I usually do alot of applique and I need to find a new project to work on as for applique!!
enjoy, di

Marion van de Sande zei

O wat is het toch leuk dat je weer aan het quilten bent geslagen, ik heb deze posts echt gemist!

Brigitte zei

You made good use of your sunny weekend, Carin. Two rows of flying geese is a lot.
I think I would have bought the three old books by Cicely Mary Barker as well.

jmk zei

I've always loved the look of Flying Geese. And that tray is beautiful! I'm glad to see Bowie looking so well. How is his ear now?

Guusje, zei

Wat een prachtige doos met garen heb je kunnenken. En wat was het zeker heerlijk weer. Het nu weer zo koud. De boekjes zijn een echte vondst geweldig mooi.

Truus zei

Genieten Carin van de boekjes het garen maar vooral van Bowy die lekker aan het spelen was.
Succes met je quilt
groetjes, Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Prachtige doos met garen.
Al mooi om neer te zetten.
En van mij mag het mooie weer wel weer terug komen...

cocoya zei

I've always loved the look of Flying Geese. And that tray is beautiful! I'm glad to see Bowie looking so well. How is his ear now?

เกมส์สล็อต

Carin zei

His ear is much better now

Julie zei

A lovely post filled with delightful goodies.